Jäsenyys | Toimihenkilöt | Säännöt | Stadgar

Jäseneksi liittyminen

Muinaismuistoyhdistyksen jäseneksi voi liittyä henkilö, joka tuntee kiinnostusta yhdistyksen toimintaa ja päämääriä kohtaan.

Jäseneksi halukkaan tulee antaa sihteerille tai puheenjohtajalle henkilö- ja osoitetiedot jäsenrekisteriä varten sekä suorittaa vuosikokouksen määräämä jäsenmaksu.

Maksavat jäsenet ovat valintansa mukaan joko

• a) vuosijäseniä (maksu tällä hetkellä 20 euroa/vuosi) tai
  • b) ainaisjäseniä (kertakaikkinen maksu 200 euroa) tai
  • c) lahjoittajajäseniä (kertakaikkinen maksu 500 euroa)

Jäsenedut

Vuosijäsenet ja ainaisjäsenet saavat yhdistyksen julkaisut Tiedekirjasta ostaessaan alennettuun hintaan (-30 %). Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjamyymälästä ja verkkokirjakaupasta yhdistyksen jäsenet saavat ostaa normaalihintaisia kirjoja alennettuun hintaan (-25%). Alennuksen saamiseksi on verkkokauppaan rekisteröityessä valittava ko. yhdistys kohdassa Jäsenyydet. Lahjoittajajäsenet saavat maksutta osan yhdistyksen sarjajulkaisuista ensimmäisestä jäsenyysvuodestaan alkaen sekä muut julkaisut alennettuun hintaan (-30 %).

Kaikki jäsenet saavat yhdistyksen kokouskutsut ja muun jäsenpostin. Yhdistys myy ajoittain alennusmyynneillä omia julkaisujaan jäsenilleen.