Kuva: Museovirasto.
Kansallismuseorakennuksen suunnitelma, itäinen julkisivu. Arkkitehdit Herman Gesellius, Armas Lindgren ja Eliel Saarinen 1904. Kuva: Museovirasto.

Vuosikokouskuulumisia

SMY:n sääntömääräinen vuosikokous pidettiin 10.5.2017. Johtokunnan taidehistorian edustajat uudistuivat sen verran, että dosentti Renja Suominen-Kokkosen tilalle valittiin dosentti Elina Räsänen. Tässä voit tutustua vuosikokouksen pöytäkirjaan, toimintakertomukseen, tilinpäätökseen ja toimintasuunnitelmaan.

Yhdistys tekee kesäretken Mikkeliin 19.8., lisää infoa ja retkikirje lähiaikoina!

Kysely Suomen Muinaismuistoyhdistyksen toiminnasta ja tulevaisuudesta

SMY täyttää 150 vuotta syksyllä 2020 ja osana juhlavuoteen valmistautumista yhdistyksen johtokunta on laatinut oheisen kyselyn. Kyselyyn vastataan nimettöminä. Jos haluat kommentoida jotain lisää tai antaa palautetta kyselystä, ota yhteyttä SMY:n sihteeriin (liisakkunnas@gmail.com). Kyselyyn voi vastata syyskuun loppuun asti.

Vastaa kyselyyn allaolevassa ruudussa.

Mielipiteesi on yhdistykselle tärkeä! Kiitos osallistumisesta!

Laadi oma käyttäjäpalautekysely

Muinaismuistoyhdistys Facebookissa