Kuva: Museovirasto.
Kansallismuseorakennuksen suunnitelma, itäinen julkisivu. Arkkitehdit Herman Gesellius, Armas Lindgren ja Eliel Saarinen 1904. Kuva: Museovirasto.

Syksyn 2017 kuukausikokoukset

Tervetuloa syksyn kuukausikokouksiin! Kokouksia esitelmineen järjestetään keskiviikkoisin klo 18 Kansallismuseon auditoriossa (Mannerheimintie 34). Tilaisuuksiin on vapaa pääsy.

Syksyn teema on "Pohjoinen ulottuvuus"

Ke 4.10. Dosentti Leena Valkeapää, Jyväskylän yliopisto: "Pohjois-Savo, Kainuu, Pohjanmaa. SMY:n taidehistorialliset tutkimusretket 1896 ja 1899"

Ke 1.11. Dosentti Petri Halinen, Helsingin yliopisto: "Periferian takana – Pohjoinen, jota ei ole"

Ke 13.12. FT Eerika Koskinen-Koivisto, Jyväskylän yliopisto: "Lapin Synkkä kulttuuriperintö" (otsikko tarkentuu myöhemmin

Tervetuloa!

Kysely Suomen Muinaismuistoyhdistyksen toiminnasta ja tulevaisuudesta

SMY täyttää 150 vuotta syksyllä 2020 ja osana juhlavuoteen valmistautumista yhdistyksen johtokunta on laatinut oheisen kyselyn. Kyselyyn vastataan nimettöminä. Jos haluat kommentoida jotain lisää tai antaa palautetta kyselystä, ota yhteyttä SMY:n sihteeriin (liisakkunnas@gmail.com). Kyselyyn voi vastata syyskuun loppuun asti.

Vastaa kyselyyn allaolevassa ruudussa.

Mielipiteesi on yhdistykselle tärkeä! Kiitos osallistumisesta!

Laadi oma käyttäjäpalautekysely

Muinaismuistoyhdistys Facebookissa