Kuva: Museovirasto.
Kansallismuseorakennuksen suunnitelma, itäinen julkisivu. Arkkitehdit Herman Gesellius, Armas Lindgren ja Eliel Saarinen 1904. Kuva: Museovirasto.

CFP: Reviews and analytical observations

Finskt Museum letar nu efter intressanta perspektiv på temat "grannar" i form av recensioner och andra analytiska iakttagelser. Vi välkomnar tankeställare om alla slags nordiskt kulturarv och musealt arbete: utställningar, böcker, evenemang, verkstäder eller samhälleliga fenomen. Intresseanmälan så fort som möjligt, färdiga texter senast 9.9.2018.

För ytterligare information: 1894fm(at)gmail.com

Finskt Museum is now in search of interesting perspectives on the theme "neighbours", written as reviews or analytical observations. We welcome thoughts on all Nordic cultural heritage and museal work: exhibitions, publications, events, workshops or social phenomena. Please, sign up as soon as possible and submit by 9.9.2018.

For additional information: 1894fm(at)gmail.com

CFP Suomen Muinaismuistoyhdistyksen julkaisusarjoihin

Julkaisusarjat Suomen Muinaismuistoyhdistyksen Aikakauskirja, Kansatieteellinen Arkisto ja Iskos ottavat vastaan julkaisuehdotuksia. Ehdotuksia julkaistavista käsikirjoituksista kannattaa tarjota johtokunnalle 15.9. mennessä, jotta ne ehtivät mukaan syyskuussa tehtävään vuosittaiseen hakuun TSV:n avustuksesta seuraavana vuonna ilmestyville julkaisuille.

Ehdotuksia voi lähettää yhdistyksen puheenjohtajalle professori Pia Olssonille (pia.olsson(at)helsinki.fi).

Lisätietoja Suomen Muinaismuistoyhdistyksen julkaisusarjoista löytyy täältä.

Uutisia vuosikokouksesta

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin 7.5.2018 Kansallismuseon auditoriossa.

Tutustu kokouksen pöytäkirjaan, toimintakertomukseen ja tilinpäätökseen

Hyvää kesää!

Seuraa meitä Facebookissa!