Kuva: Museovirasto.
Kansallismuseorakennuksen suunnitelma, itäinen julkisivu. Arkkitehdit Herman Gesellius, Armas Lindgren ja Eliel Saarinen 1904. Kuva: Museovirasto.

Kysely Suomen Muinaismuistoyhdistyksen toiminnasta ja tulevaisuudesta

SMY täyttää 150 vuotta syksyllä 2020 ja osana juhlavuoteen valmistautumista yhdistyksen johtokunta on laatinut oheisen kyselyn. Kyselyyn vastataan nimettöminä. Jos haluat kommentoida jotain lisää tai antaa palautetta kyselystä, ota yhteyttä SMY:n sihteeriin (liisakkunnas@gmail.com). Kyselyyn voi vastata syyskuun loppuun asti.

Vastaa kyselyyn allaolevassa ruudussa.

Mielipiteesi on yhdistykselle tärkeä! Kiitos osallistumisesta!

Laadi oma käyttäjäpalautekysely

"Happy Ship? Etnografinen tutkimus suomalaisista ja filippiiniläisistä merimiehistä suomalaisilla rahtilaivoilla" julkaistiin

Merietnologi Anne Ala-Pöllänen väitteli Helsingin yliopistossa 29.4.2017. Hänen väitöskirjansa julkaistiin SMY:n kunniakkaassa Kansatieteellinen Arkisto-julkaisusarjassa. Kirjaa on saatavilla Tiedekirjassa ja yhdistyksen tilaisuuksissa.

Muinaismuistoyhdistys Facebookissa

Seuraa meitä Facebookissa!